loading...
azad
amirsam بازدید : 77 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

تهران امروز: شاهكارهای معماری در سراسر دنیا هر یك داستان‌ها برای گفتن دارند اما در این میان هستند آثاری كه جز «فاجعه» نام دیگری برازنده شان نیست.

مجموعه لوتوس ریورساید، شانگهای

بزرگترین اشتباهات معماری جهان+ عکس

سال 2009 یكی از بلوك‌های این مجموعه كه متشكل از تعداد زیادی ساختمان است فروریخت. ساخت و ساز ضعیف و نبود برنامه‌ریزی مناسب در هنگام ساخت از جمله دلایل این سقوط عنوان شد. ساختمان این بلوك در زمان سقوط تقریبا كامل و بسیاری از ساختمان‌ها هم فروخته شده بود. نتیجه طبیعی این حادثه این بود كه مردم پول خود را طلب كنند.

آكواریوم دوبی

بزرگترین اشتباهات معماری جهان+ عکس

این آكواریوم كه در مركز خرید سرپوشیده (مال) دوبی واقع شده است، 33 هزار نوع ماهی و كوسه را در خود جای داده است. سال گذشته میلادی، مسئولان این آكواریوم متوجه نشتی در بخشی از آكواریوم شدند. در پی این اتفاق فروشگاه‌ها ها تعطیل شدند و اجازه حضور مردم در آنجا داده نشد تا اینكه 6 نفر غواص به آنجا رفته و مشكل را برطرف كردند.

amirsam بازدید : 83 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
بزرگترین موتور جستجوی دنیا امروز 17 آگوست (26 مرداد) لوگوی خود را به مناسبت تولد 410 سالگی "پیر دو فرما" كه به عنوان یكی از بنیانگذاران نظریه اعداد شناخته می شود به شكل تخته سیاهی درآورد كه روی آن مهمترین فرمول ریاضی این ریاضیدان نوشته شده است.

به گزارش مهر، امروز 17 آگوست (27 مرداد) 2011 گوگل لوگوی خود را به شكل تخته سیاهی در آورد كه بر روی آن، این فرمول ریاضی نوشته شده است: xn + yn = zn

amirsam بازدید : 67 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

دانستنیهای عجیب اما واقعی !!!
 
آیا می‌دانید زنبور از بوی عرق بدش می‌آید و به كسی كه بدنش بو دهد یا عطرزده باشد حمله می‌كند؟

آیا می‌دانید شیرینی تنها مزه‌ای است كه جنین در رحم مادر هم می‌فهمد؟

آیا می‌دانید زنبور عسل 5 چشم دارد كه 2 تا اصلی در بغل سر و 3 تا بر روی سر قرار دارد؟

آیا می‌دانید 20 درصد آب شیرین جهان میان آمریكا و كانادا قرار دارد؟آیا می‌دانید بهترین شكارچی در خشكی خرس قطبی است؟

آیا می‌دانید خرس قطبی هنگامی كه روی دو پا می‌ایستد حدود 3 متر است؟

آیا می‌دانید در بین انواع خرس، خرس پاندا بزرگ‌ترین جمجمه را دارد؟

آیا می‌دانید خرس با تمام سنگینی خود می‌تواند با سرعت 50 كیلومتر در ساعت بدود؟

آیا می‌دانید حس بویایی خرس تقریباً 100 برابر قوی‌تر از انسان است؟

آیا می‌دانید كوه‌های آلپ در سال حدود یك سانتیمتر بلند می‌شوند؟

آیا می‌دانید بیماری قند اولین عامل كوری در مردم جهان است؟
 
آیا می‌دانید گرده گل هرگز فاسد نمی‌شود؟

آیا می‌دانید دانشمندان دریافته‌اند كه مورچه همچون انسان صبح‌ها خمیازه می‌كشد؟
 

amirsam بازدید : 82 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

۵۰ سال نوری آن‌طرف‌تر از کره زمین، ستاره‌ای به نام لوسی وجود دارد که هسته‌اش تبدیل به الماس شده است. هسته‌ی این ستاره در واقع بزرگترین الماس در کهکشان است. وزن این الماس ۱۰ میلیارد تریلیون تریلیون قیراط است؛ که مسلما حتی تصور چنین چیزی برای بشر دشوار است. سنگین‌ترین الماسی که بر روی زمین وجود دارد الماسی است به وزن حدودا ۵۰۰ قیراط.

ستاره‌ای که هسته‌ای از الماس دارد + (عکس)- www.taknaz.ir

زمانی که سوخت ستاره‌ای، معمولا هیدورژن، به پایان می‌رسد منجربه ایجاد هسته‌ای بلور شده و داغ می‌شود. برای سال‌ها محققان بر این عقیده بودند که هسته ساخته شده از کربن به الماس تبدیل می‌شود، اما این یک فرض است و مدرکی برای دفاع از آن وجود ندارد.
اما در ۲۰۰۴، منجمان مشخص کردند که لوسی حقیقتا هسته‌ی بسیار بزرگی از الماس دارد و مدلی از آن را ارایه کردند، ببینید:

ستاره‌ای که هسته‌ای از الماس دارد + (عکس)- www.taknaz.ir

 

amirsam بازدید : 102 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (1)
در هنگام اُرگاسم در مغز چه اتفاقی می‌افتد؟ - www.taknaz.ir
 
با اینکه دلایل انجام رابطه‌ جنسی به شکل‌های مختلف متفاوت و پیچیده هستند اما هدف معمولاً رسیدن به ارگاسم است. ازآنجاکه ما آدمها متفاوت هستیم، دستیابی به یک توصیف عمومی از ارگاسم غیرممکن است. چیزی که اکثر افراد در آن توافق دارند این است که ارگاسم تجربه‌ای عمیقاً و شدیداً لذت‌بخش است.

amirsam بازدید : 74 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
آیا این عکسها واقعیت دارد ؟

این عکس ها از 8 سال قبل تا به حال در ایمیل ها و سایت های اینترنتی دست به دست می شوند و خیلی از روزنامه های دنیا آنها را به چاپ رسانده اند.

به گزارش تکناز  به نقل از مهر ، اما جالب است بدانید که پنج سال پس از انتشار این تصاویر، سایت نشنال جئوگرافیک اعلام کرد این عکس ها واقعی نیستند و یک شوخی فتوشاپی به حساب می آیند!

آیا این تصاویر واقعی است؟

amirsam بازدید : 82 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

شما بگین امکان وجود این شکلی که در عکس می بینید چجوری مکمنه؟! 

اگه اعصاب دارید به این عکس نگاه کنید !؟ (عکس) www.taknaz.ir
 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
زیاد خودتان را خسته نکنید. این عکس با فتوشاپ طوری طراحی شده که خطای دید ایجاد میکند.
 
خظای دید حتی بعضی از سربالایی ها را سرازیری و برعکس نشان میدهد.

amirsam بازدید : 96 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

دریاچه,دریاچه Osoyoos , زیباترین دریاچه,عجیبترین دریاچه

 

این عکس شبیه یک تابلوی نقاشی است؟ اینگونه نیست؟!

دریاچه نقطه ای نزدیک شهر Osoyoos در بریتیش کلمبیا، در مرز واشنگتن قرار دارد. با دیدن این تصاویر فکر نکنید که اینجا مربوط به فیلم های تخیلی یا دست ساز انسان است بلکه در اثر رسوبات معدنی مختلف به این شکل درآمده است.

amirsam بازدید : 83 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
باد شدن و ترکیدن راننده کامیون با شلنگ هوای فشار قوی
به گزارش تکناز  یک راننده کامیون نیوزیلندی که روی شلنگ هوای فشار قوی افتاده بود و نشیمنگاهش سوراخ شده بود، با وجود این که مانند یک بادکنک باد شد، جان سالم بدر برده است.

لغزش پا بین اتاقک فرمان و قسمت کانتینر کامیون باعث شد که استیون مک کورک روی شلنگ حاوی هوای متراکم خودرو بیفتد و آن را پاره کند. در این حادثه عجیب، سرشلنگ فلزی، وارد باسن آقای مک کورمک شده و هوای متراکم را به داخل بدن او پمپاژ و آن را به شدت باد کرد.

amirsam بازدید : 100 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
درخت کریسمس جالب با گوشی های کهنه !!+ عکس

یک شرکت الکترونیکی در ویتنام اقدام به ساخت درختی برای کریسمس با استفاده از گوشی های کهنه و قدیمی کرده است.


به گزارش اخبار خارجی موبنا، شرکت Tien Giang در ویتنام درختی با استفاده از گوشی های دست دوم ساخته و از این طریق قصد دارد به کاربران نشان دهد که این مدل گوشی ها را می توان بازیافت کرد.


این درخت که 5/4 متر ارتفاع دارد از دو هزار و 500 تلفن همراه تشکیل شده است.
گفتنی است ساخت این درخت از اوایل بهار سالجاری میلادی آغاز شده است. این اقدام نشان می دهد که ویتنام در طول سال اخیر پیشرفت فوق العاده ای داشته است.
ویتنام بیش از 50 میلیون دستگاه معادل 400 تن زباله های الکترونیکی تولید می کند.

درخت کریسمس جالب با گوشی های کهنه !!+ عکس www.taknaz.ir

amirsam بازدید : 55 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
بوسیدن الاغی توسط ملکه اسپانیا !!+ تصاویر

به گزارش تکناز «سوفیا»، ملکه اسپانیا به تازگی از یک مرکز نگهداری از حیوانات موسوم به «خانه خر» در حومه شهر کوردوبا در ایالت اندالوسیا در جنوب این کشور دیدن کرد و برای آن که مهر و محبت خود را به حیوانات نشان دهد، به چهره یک الاغ بوسه زد! تصاویری از این دیدار را می‌بینید.
 

amirsam بازدید : 79 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
زوج عاشقی که 3 روز هم طاقت دوری هم را نداشتند + عکس
زوج خوشبختی که 70 سال زندگی مشترک را تجربه کرده بودند تنها به فاصله سه روز از هم درگذشتند.
 به گزارش تکناز به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ الیزابت نوبل 92 ساله سه روز بعد از همسرش فِرِد 96 ساله، درگذشت تا نشان دهد که بیش از این طاقت دوری همسرش را ندارد. این زوج ساکن وینگیت زوج جدا ناشدنی بودند که حدود 71 سال با تفاهم و شادی در کنار هم زندگی کردند. خانم و آقای نوبل در سال 1936 برای نخستین بار یکدیگر را ملاقات کردند و چهار سال بعد باهم ازدواج کردند. ثمره این ازدواج دو دختر، چهار نوه و چهار نتیجه بوده است. به گفته دکتر رولاند نوه این زوج، پدربزرگ و مادربزرگ وی تمام کارتهای کریسمس، تولد و نامه های رد و بدل شده و نیز یادگاری های طی این مدت 70 سال را نگه داشته اند و هیچ وقت به مدت طولانی از هم دور نبوده اند.

زوج عاشقی که 3 روز هم طاقت دوری هم را نداشتند + عکس www.taknaz.ir

amirsam بازدید : 70 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
عروسی به سبک شخصیت های کارتون شرک !!+ عکس
زوجی در انگلستان با لباس و آرایشی شبیه به شرک و پرنسس فیونا امروز به عقد هم درامدند.آرایش این زوج 3 ساعت طول کشیده است.این زوج با همراهی 100 نفر که انها نیز با پوشیدن لباس های شخصیت های کارتون شرک در جشن این زوج شرکت کردند.
 
کریستین انگلند 40 ساله امروز با نامزدش کیت گرین 44 ساله ازدواج کردند.

تکناز: کریستین در این باره می گوید این ایده ابتدا به ذهن من رسید زیرا کیت واقعا شبیه شرک بود و کیت افزود : چه کسی فکر می کند که بتواند شبیه یک دیو به نظر برسد؟برایم بسیار عجیب بود ولی واقعا لذتبخش بود.


عروسی به سبک شخصیت های کارتون شرک !!+ عکس - www.taknaz.ir
 
عروسی به سبک شخصیت های کارتون شرک !!+ عکس - www.taknaz.ir
 

عروسی به سبک شخصیت های کارتون شرک !!+ عکس - www.taknaz.ir

amirsam بازدید : 58 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
دختر ایرانی که همه را متعجب کرد + عکس

فاطمه صالحی، دختری که هم سنتور می‌نوازد، هم طراحی و گریم انجام می‌دهد و هم دانشجوی موسیقی است؛ قصد دارد دکترا خود را هم بگیرد. می‌توان از فاطمه صالحی که به طور مادرزادی دو دست و یک پا ندارد، به معنای واقعی کلمه یک «بمب روحیه» نام برد. زمستان داشت تمام می‌شد.

به گزارش تکناز به نقل از خبرآنلاین ، ساعت ۵ /۶ صبح روز ۲۳ اسفند ۱۳۶۵ بود. همه در هول و ولای به دنیا آمدن بچه‌ها بودند. اول معصومه به دنیا آمد؛ بچه‌ای سالم و طبیعی. اما هنوز همه چیز تمام نشده بود، یک ربع بعد قل بعدی فاطمه به دنیا آمد؛ نوزادی که دست‌هایش رشد نکرده بودند و فقط یک پا داشت. از همه بیشتر پرستار اتاق عمل ناراحت شد چون باید این خبر را به پدر این دوقلوها و بقیه اعضای خانواده که پشت در اتاق عمل منتظر بودند می‌داد.

مادرم زمانی که ما را باردار بود زمین خورد. همین باعث شد که من گوشه شکم مادر بچسبم و نتوانم حرکت کنم و رشد خوبی نداشته باشم. حتی وقتی مادرم دکتر می‌رفت آنها فکر می‌کردند که فقط یک بچه در رحمش وجود دارد؛ غافل از آنکه ما دو قلو بودیم. اولین روز مدرسه را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم. با آنکه با مادرمان رفته بودیم ولی من از نظر روحی خیلی اذیت شدم.

amirsam بازدید : 61 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
شهرت دختری بخاطر لب هایی بسیار بزرگ +عکس www.taknaz.ir
 
«کریستینا رای» 22 ساله از شهر سانپترزبورگ در کشور روسیه با تزریق 100 آمپول سلیکن که مخصوص بزرگ کردن لب است، صاحب بزرگ ترین لب جهان شده است. گفته می شود او اکنون علاوه بر اینکه چهره واقعی و طبیعی خود را از دست داده، شبیه شخصیت های کارتونی شده است.

amirsam بازدید : 128 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

عجیب ترین دختری که در عمر خود دیده اید!! +عکس
 
مریلین لارن وقتی متولد شد یك دست و چهار كلیه داشت و امروز با اینكه معده بسیار ضعیفی دارد قصد دارد رویای كودكیش را به واقعیت تبدیل كند و به یك مدل تبدیل شود.
 
به گزارش تکناز مریلین لارن ۱۵ ساله كه از طریق لوله غذا می‌خورد و ورم مفاصل او را عذاب میدهد هزاران دختر را در مسابقه ملی مدل ها در بریتانیا شكست داده است و به فینال راه پیدا كرده است.

مریلین زمانی كه به دنیا آمد زیر ۲ پوند وزن داشت و وی همكنون از خودجنبایی سندرم زجر می‌برد - یك حالت نادر كه اجازه نمی‌دهد معده او غذا را خوب هضم كند. او مجبور است ۱۶ ساعت در روز برای اینكه غذا را از طریق لوله مستقیماً وارد روده خود كند وقت صرف كند.
 
عجیب ترین دختری که در عمر خود دیده اید!! +عکس

او مجبور است هرجا كه می‌رود دستگاه خود را با خود حمل كند.این دختر نوجوان تا كنون صدها عمل جراحی را بر روی بدنش تجربه كرده است. او همچنین با چهار كلیه متولد شده است و برای درد مفاصل مجبور است قرص استفاده كند.برخلاف فیزیك بدنی اش ، مریلین به فینال مسابقه دوشیزه نوجوان بریتانیا راه پیدا كرده است. او توسط یك استعداد یاب در شو لباس بیرمنگهام كشف شد.

او دارد پا بر جای مدل و ستاره تلویزیونی مورد علاقه اش كیت پرایس می‌گذارد و می تواند در ماه های اخیر در CatWalk ( مسیری كه مدل ها برای نمایش لباس در جلوی حضار راه میروند ) راه برود. این دختر نوجوان كه در ماه می باید یك عمل جراحی دیگر را تجربه كند میگوید : هیچوقت فكر مدل شدنم به ذهنم خطور نكرده بود ولی الان میخواهم برنده باشم.

مریلین كه كودكی زود رس است 12 هفته زودتر به دنیا آمد و تا دوران بچگی نمی توانست به راحتی غذا بخورد زیرا معده او قادر به هضم غذا نیست و این عمر باعث حالت تهوع وی می‌شود. مریلین با تمام ناتوانی دارای كمربند آبی كاراته است.

مادر 46 ساله او كه دائماً از دخترش مراقبت می‌كند می‌گوید : دختر من دختری به تمام معنا است. او می‌گوید : معلمان در مدرسه به من گفته اند بعضی اوقات شرمشان می‌شود كه مریلین را می‌بینند زیرا از دیدن یك لكه بر روی صورت خودشان انقدر ناراحت هستند ولی مریلین با داشتن چنین ناتوانی جسمی دختری بی نظیراست.

 

amirsam بازدید : 66 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
تقاضای بسیار عجیب یک زن زشت + عکس

در فرانسه زنی که دچار یک بیماری بسیار نادر شده و چهره اش به طرز بسیار زشتی در آمده است از رئیس جمهور درخواست کرد او را بکشند.

به گزارش تکناز به نقل از روزنامه وطن نوشت: درام زندگی تیره بختانه شانتال سبیره، زن 52 ساله فرانسوی که یک معلم بازنشسته است به موضوع روز فرانسه تبدیل شده است.

این زن به بیماری "esthesioneuroblastoma" یا اصطلاحا ENB دچار است.وی در سال 2000 به این بیماری مبتلا شد و حس بویایی و چشایی خود را از دست داد.

 

amirsam بازدید : 61 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (1)
این زن معروف جهان برای پول هر کاری میکند + عکس

بر اساس آنالیزی که بر روی عملکرد کیم کارداشیان مدل و بازیگر مشهور جهان صورت گرفت. وی در صدر پول دوست ترین هنرمندان جهان قرار گرفت.

این زن معروف جهان برای پول هر کاری میکند + عکس  - www.taknaz.ir

بر اساس گزارشات وی حتی اگر برای رفتن به یک میهمانی مجبور به پرداخت مبلغی شود، به آن میهمانی نمی رود، و تنها در صورتی که تفریح برایش کاملا رایگان و یا درامد زا باشد، از ان استقبال میکند.

وی چندی پیش که توسط یک شرکت تولیدی روژ لب، برای حضور در کلیپ تبلیغاتی دعوت شد، مبلغ ۶۰۰٫۰۰۰ دلار برای حضورش خواستار شد.

amirsam بازدید : 70 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

ماشین لوکس حسین رضازاده + عکس
حسین رضازاده قویترین مرد جهان و رییس فدراسیون وزنه برداری چند سالی است که ماشین های شاسی بلند سوار می شود و اخیرا نیز یک خوروی جدید خریده است که البته با هیکل وی همخوانی دارد.
 
تکناز : رییس فدراسیون وزنه برداری اتومبیل جدیدی را سوار می شود. حسین رضازاده قویترین مرد جهان و رییس فدراسیون وزنه برداری چند سالی است که ماشین های شاسی بلند سوار می شود و اخیرا نیز یک خوروی جدید خریده است که البته با هیکل وی همخوانی دارد.
 
 
ماشین لوکس حسین رضازاده + عکس - www.taknaz.ir

رضازاده این روزها یک «ب. ام. و » شاسی بلند مدل ایکس ۶ سوار می شود که جزو لوکس ترین خودروهای حال حاضر کشور است و از ابهت خاصی برخوردار است.

amirsam بازدید : 72 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
پسری با پیراهن عجیب سبز و صورتی در مراسم ختم!+ عکس
 

 
مطمئنا اگر فقط به تصاویر نگاه کنید، باخود خواهید گفت که این پسر دیوانه است اما بهتر که زود قضاوت نکنید.
 
پسری با پیراهن عجیب سبز و صورتی در مراسم ختم !!+ عکس - www.taknaz.ir
 
پسری با پیراهن عجیب سبز و صورتی در مراسم ختم !!+ عکس - www.taknaz.ir
 
Barry Delaney و Kevin Elliott دو دوست صمیمی بوده که در افغانستان مشغول جنگیدن بودند. آنها با یکدیگر قرار می‌گذارند که هر کدام از آنها زودتر کشته شد، دوست دیگر در مراسم خاکسپاری لباس سبز و جوراب صورتی بپوشد.
 
پسری با پیراهن عجیب سبز و صورتی در مراسم ختم !!+ عکس - www.taknaz.ir
 
پس از این قول و قرار barry Delaney  در 24سالگی بخاطر حمله موشکی کشته می‌شود و Kevin در مراسم خاکسپاری به این صورت به قولی که داده بود عمل می‌کند.

amirsam بازدید : 58 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
دختر مایکل جکسون بازیگر می شود + عکس

تکناز : این نوجوان 13 ساله که تنها دختر مایکل جکسون است با بازی در یک فیلم فانتزی و در نقش یک سوپر قهرمان جای خود را در دنیای هنر پیدا کرد و دنباله رو پدر مرحومش شد.

دختر مایکل جکسون بازیگر می شود + عکس www.taknaz.ir

 

خانواده جکسون از او خواسته بودند تا 18 سالگی صبر کند و سپس از نظر مالی زندگی کاری مستقلی را شروع کند اما وی برای بازی در این فیلم اصرار داشت. او به مادر بزرگش گفته است پیام این فیلم با رویاهای قلبی پدرش یکی است و برای همین می خواهد در این فیلم بازی کند.

 

دختر مایکل جکسون بازیگر می شود + عکس www.taknaz.ir

amirsam بازدید : 69 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
ازدواج  باورنکردنی همجنس بازان + تصاویر

نمونه ای از این خوی پست، ازدواج همجنس گرایان است که در ادامه تصاویر آن آمده است. در قرآن کریم داستانی عبرت آموز برای انسان ها آمده است که همان داستان قوم لوط است که به دلیل گرفتار شدن به این رفتار کثیف، دچار عذابی بزرگ شدند.تمدن غرب، با کنار گذاشتن معنویت و با توجه صرف به عالم ماده و اصالت دادن به لذت، به ظاهر می خواست از آزادی انسان حفاظت کند. اما از آن جا که در نظام هستی قرار نبود حرکتی بدون حضور خدا به نتیجه مطلوب برسد؛
اگر مسلمانان و سایر انسان های آزاده جهان، با این فرهنگ شوم غربی مبارزه نکنند بعید نیست که وقتی عذاب این وارثان قوم لوط نازل شد ما را هم به واسطه بی تفاوتی نسبت به آن دربرگیرد.

 

وقتی عذاب این وارثان قوم لوط نازل شد ما را هم به واسطه بی تفاوتی نسبت به آن دربرگیرد.

ازدواج  باورنکردنی همجنس بازان + تصاویر www.taknaz.ir

ازدواج  باورنکردنی همجنس بازان + تصاویر - www.taknaz.ir

ازدواج  باورنکردنی همجنس بازان + تصاویر www.taknaz.ir 

به امید حذف و برچیده شدن همجنس بازی چنین تفکرات و اعمال قبیح و زشت غیر عقلانی و غیر وجدانی

ازدواج  باورنکردنی همجنس بازان + تصاویر - www.taknaz.ir

amirsam بازدید : 68 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (1)
دختر زیبایی که کسل آور ترین خانم دنیا شد + عکس
به گزارش تکناز به نقل از هیت ورد شریل کول اگر بخواهد به عنوان یک ستاره در آمریکا معروف شود باید روش زندگی خود را تغییر دهد.رسانه ها و پاپاراتزی های آمریکا لقب کسل آورترین زن جهان را به ستاره انگلیسی گروه Girls Aloud  و همسر سابق اشلی کول که در مکانی خلوت و دنج در لس آنجلس زندگی میکند اعطا کرده اند.

جک

amirsam بازدید : 68 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

جوک های خنده دار جدید (45) www.taknaz.ir

 

یارو 10 کالری از خوردن یه رانی وارد بدنش میشه ، ولی حاضره 12 كالری بسوزنه اون دو تا تیکه میوه باقیمونده ته قوطی و در بیاره

 

---------

 

جک

amirsam بازدید : 57 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

فقط یه ایرانی میتونه...؟! ( جالب و خواندنی ) www.taknaz.ir


فقط یه ایرانی میتونه صبح جمعه ساعت 6 با هزار مشقت و برنامه ریزی قبلی پاشه بره بیرون حلیم بخوره , پارک بره,ورزش هم کنه,
بعد ساعت 9 برگرده خونه بگیره تا ظهر بخوابه!

***

فقط یه ایرانی میتونه کند بودن رشد موهاشو بندازه گردن دست سنگین ارایشگر!

***
!

tarannom بازدید : 59 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)
از 3 نفر هيچوقت متنفر نباش(فرورديني ها مهري ها اسفند ماهي ها)چون بهترين هستن
3 نفرو هرگز نرنجون(ارديبهشتي ها تيري ها دي ماهي ها)چون صادق هستند
3 نفرو نزار از زندگيت بيرون برن(شهريوري ها اذر ماهي ها اباني ها)چون به درد دلت گوش ميكنن
3 نفرو هيچوقت از دست نده(مردادي ها خرداد ماهي ها و بهمن ماهي ها) چون دوست واقعي هستند

sms

amirsam بازدید : 86 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

sms

amirsam بازدید : 91 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

amirsam بازدید : 76 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (1)

خدا سلام رساند و گفت
 
مادرم خواب دید که من درخت تاکم. تنم سبز است و از هر سرانگشتم، خوشه های سرخ انگور آویزان.
مادرم شاد شد از این خواب و آن را به آب گفت.


 فردای آن روز، خواب مادرم تعبیر شد و من دیدم اینجا که منم باغچه ای است و عمری ست که من ریشه در خاک دارم. و ناگزیر دستهایم جوانه زد و تنم، ترک خورد و پاهایم عمق را به جستجو رفت.
و از آن پس تاکی که همسایه ما بود، رفیقم شد.
و او بود که به من گفت: همه عالم می روند و همه عالم می دوند، پس تو هم رفتن و دویدن بیاموز.
من خندیدم و گفتم: اما چگونه بدویم و چگونه برویم که ما درختیم و پاهایمان در بند!
او گفت: هر کس اما به نوعی می دود. آسمان به گونه ای می دود و کوه به گونه ای و درخت به نوعی.
تو هم باید از غورگی تا انگوری بدوی.
و ما از صبح تا غروب دویدیم. از غروب تا شب دویدیم و از شب تا سحر. زیر داغی آفتاب دویدیم و زیر خنکی ماه، دویدیم. همه بهار را دویدیم و همه تابستان را.

وقتی دیگران خسته بودند، ما می دویدیم. وقتی دیگران نشسته بودند، ما می دویدیم و وقتی همه در خواب بودند، ما می دویدیم. تب می کردیم و گُر می گرفتیم و می سوختیم و می دویدیم. هیچ کس اما دویدن ما را نمی دید. هیچ کس دویدن حبّه انگوری را برای رسیدن نمی بیند.


و سرانجام رسیدیم. و سرانجام خامی سبز ما به سرخی پختگی رسید. و سرانجام هر غوره، انگوری شد.
من از این رسیدن شاد بودم، تاکِ همسایه اما شاد نبود و به من گفت: تو نمی رسی مگر اینکه از این میوه های رسیده ات، بگذری. و به دست نمی آوری مگر آنچه را به دست آورده ای، از دست بدهی. و نصیبی به تو نمی رسد مگر آنکه نصیبت را ببخشی.
و ما از دست دادیم و گذشتیم و بخشیدیم؛ همه داروندار تابستان مان را.

***
مادرم خواب دید که من تاکم. تنم زرد است و بی برگ و بار؛ با شاخه هایی لخت و عور.
مادرم اندوهگین شد و خوابش را به هیچ کس نگفت. فردای آن روز اما خواب مادرم تعبیر شد و من دیدم که درختی ام بی برگ و بی میوه. و همان روز بود که پاییز آمد و بالاپوشی برایم آورد و آن را بر دوشم انداخت و به نرمی گفت: خدا سلام رساند و گفت: مبارکت باد این شولای عریانی؛ که تو اکنون داراترین درختی. و چه زیباست که هیچ کس نمی داند تو آن پادشاهی که برای رسیدن به این همه بی چیزی تا کجاها دویدی!

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • چاپ کاتالوگ
  • دانلود فیلم
  • دانلود فیلم خارجی
  • نرخ ارز
  • قطعات فیلترپرس
  • دانلود پایان نامه و پروژه
  • درمان بواسیر
  • داروخونه
  • خرید جم کلش اف کلنز
  • خرید vpn
  • مکان های دیدنی
  • شنل چنس
  • خرید گیفت کارت
  • اکستندر
  • لارجر باکس
  • آتلیه
  • خدمات مجالس
  • کاردستی کودک
  • ثبت شرکت
  • هارد SSD
  • آپلود عکس
  • برگزاری مراسم عروسی
  • قیمت ssd samsung
  • آپلود فایل
  • آپلود
  • آفبا
  • سنجش و دانش
  • مشاوره آنلاین
  • خرید خودرو
  • کنکور دکتری
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • فراخوان طراحی لوگو
  • آفبا
  • تجهیزات توانبخشی
  • دانلود آهنگ جدید
  • مجله اینترنتی
  • خرید ssd samsung
  • چت روم
  • شبکه اجتماعی
  • آفبا
  • باغ عروسی
  • Artificial Intelligence Products
  • گن لاغری كاسمارا
  • خريد بدليجات
  • تراوين
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ جدید
  • مدل مانتو زنانه
  • مدل مانتو 94
  • دانلود آهنگ جدید
  • روغن ماساژ بدن
  • افزایش سایز سینه
  • دستگاه وکیوم سینه
  • دانلود کتاب
  • پایان نامه ارشد
  • بهترین سایت سرگرمی
  • نرم افزار حقوق و دستمزد
  • العاب
  • بازی
  • بازی
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • خرید بازی ایکس باکس
  • خرید جم
  • اندروید
  • مدل تونیک زنانه
  • فروشگاه پوشاک
  • وی پی ان
  • خرید vpn
  • خرید وی پی ان
  • بدليجات
  • خرید هاست
  • هوش مصنوعی
  • مدل مانتو
  • آموزش فتوشاپ
  • اکشن فتوشاپ
  • مطالب خواندنی
  • اجاره بخاری
  • سایت تفریحی
  • خرید بلیط هواپیما
  • مانیکور ناخن
  • ادکلن مردانه
  • چاقی صورت
  • خرید سرور مجازی
  • مکمل بدنسازی
  • جوک خنده دار
  • خرید اینترنتی
  • مرجع قیمتی محصولات
  • لیست قیمت محصولات
  • پودر چاقی
  • همکاری در فروش
  • آگهی رایگان
  • طراحی قالب وردپرس
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظر خودرا در مورده این سایت بگویید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 158
  • بازدید کلی : 13,301